نعمت خداوند مهربون

خرید بک لینک
سلام صبح بخیر

صبح بارونی و بهاریتون بخیر

خیلی خوشحالیم که بارونه

آخه اینجا که مث شهر خودمون نیست کل زمستونو برف و بارونه .

اینجا سابقه نداشته از شب تا صبح بارون بباره.

عااالی بود دیشب تا خود الانم داره میزنه.

منم ترسیدم برونم ماشینو تو بارون اما کیف داشت تا اینجا اومدم. شوهلی هم دیشب شیفت شب بوده الاان خابیده زیر پتوی گرم و نرممون.

خدایا شکرت

زندگی عاشقانه ما...

ما را در سایت زندگی عاشقانه ما دنبال می‌کنید

برچسب: نعمت,خداوند,مهربون, نویسنده: بازدید: 110 تاريخ: سه شنبه 24 مرداد 1396 ساعت: 5:58

صفحه بندی