یهو تو کشو مخفی دراورم جعبه ی عشقمونو دیدم میدونستم چیا توشه خودم همه رو گذاشته بودم کاغذ کادوهایی که به هر مناسبتی بهم میدادیم و میدیم و تک تک نوشته هایی که واسه هم میزاریم و وسایلی که دوراه عقد باشون خاطره داریم امااااااا اصلا فک نمی کردم اینهمه یادداشت عاشقانه توش باشه. خودم ذوق کردم ازاینهمه یادداشت و اینجوری شد که وسط خونه تکونی مشغول عکس گرفتن شدم
واستون میزارم ببینینراستی پایینم عکس کیکو که قول دادم گذاشتم. مبتدیم ببخشین بد شده
