سلام به همه
ما سرکار میایم و حالمون عالیه خداروشکر
عاشقانه هامون هنوز ادامه داره ومطمئنم تا ابد داره و نه من ونه شوهرم به این که بعد از یکسال تکراری میشه و... اعتقادی نداریم.
بنظرم این خود آدمه که همه چیو تعریف و تعیین میکنه...
بله اینطور جریانی هست...
خریدای عیدمونو کردیم و عیدیدم برای همه گرفتم همهههههه
منتظرم خیلیم منتظرم عیدشه بریم شهرستانمون چون پنج ماهه نرفتیم. بله یه همچین آدمای قوی ای هستیم ما