سلام به کسایی که مارو میخونن.
من ازکارقبلیم بخاطر عدم علاقه ورضایت ازمحیط و احساس تحقیرشدن شخصیتم به عنوان یک مهندس. ترجیح دادم استعفا بدم و قید عیدیو بزنم خخخخ 
و چندروزی استراحت کنم و یه فکر اساسی کنم برای زندگیم یا زندگیمون. ازچندین هفته قبل باشوهلی به تک تک شرکتها سرمیزدم برای استخدام.تابالاخره ی شرکت فرش ی نفرو میخواست الان به امیدخدا شروع بکارکردم. 
بنظرمیاد جایی برای پیشرفت باشه چون خیلی u202aمشورت کردم درزمینه موفقیت و درامدزادیی مربوط ب رشتم انشالله بعداز مادرشدنم بیکارنباشم و احساس موفقیت کنم میخام برم طراحی فرش البته تو برنامم هست.
زندگی عاشقانه ما...