میام عکس کادومو و کیکو میزارم به زودی
از اینکه علیو دارم خیلی خوشحالم
خدایا شکرت
بخاطر مهربونیاش
بخاطر آرامشی که بمن میده
بخاطر صبوریش
بخاطر زحماتی که برای زندگیمون میکشه
بخاطر لبخندای همیشگیش
خدایا لحظه ای ما را به حال خودمان رها نکن...

ما را در سایت زندگی عاشقانه ما دنبال میکنید
برچسب: ولنتاین, نویسنده: بازدید: 121