دیشب زلزله اومد
خاب بودم شوهرم بیدارم کرد گفت زلزلست
خیلیییی ترسیدم همه رفتیم تو خیابون تا 2 نصفه شب بیدار بودیم الانم سرکااارم
چه قد وحشتناکه واقعا زلزله
خدایا خودت شرشو از ما دور کن اهی امین
امشب شب یلداست ما تنهاییم دوتایی. اما خوش میگذره
من که شوهری کنارم باشه خوشم
انشالله همیشه سلامت باشیم
زندگی عاشقانه ما...ما را در سایت زندگی عاشقانه ما دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 165