سلامی دوباره به زندگی و روزی جدید
اول بدا رو بگم یا خوبا
بدد اینکه حال جسمیممم اصلا خوب نیست ب زور قرص اومدم سرکار والبته دیروزم مرخصی تشریف داشتم
و اما خوووب
شوهری رفت سرکار البته امید داریم ک کار خودش درست شه انشالله اما ب صورت موقت نمیشه ک بیکار باشن
ما به خدای مهربون امیدداریم وتوکل کردیم که درست شه کارش
واینکهه چندروز دیگه تولد شوهری هستش و من پول نداللممم موندم چ کنم
تولد منم ی ماه پیش بودش آقایی هم چیزی نگرفت چون گفتم که شرایطمون اوکی نیست یمدته.
اما مهم اینه همو عاشقانه دوس داریمو کنارهمیم.
خدای مام بزرگه
ما را در سایت زندگی عاشقانه ما دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 156