کیک نگرفتیم کادو هم نگرفتیم بخاطر شرایطی که قبل توضیح دادم اماااااا
شبی به یاد موندنی شد بخدا
بعدازظهرش گوشی علی جونمو دادم دستش گفتم بنویس زندگی عاشقانه ما
نوشت دید همه نوشته های خودمونه عکسای مربوط به خودمون.
وااااااای کلی ذوق کرده بود شوهللم
الهی فداات شم عززیزدلم.

بعدشم تییپ زدیم شب علی جونم بردم خیابون گردی و پاساژ گردی وبعدشم شاام و هموون لحظه وسط شهریور باروون گرفت.
اینم هدیه ی خدا برا ما دوتا

کللی عکس گرفتیم
کللیم خوش گذشت.
خدایا شکرت
زندگی عاشقانه ما...
ما را در سایت زندگی عاشقانه ما دنبال میکنید
برچسب: اولین سالگرد عقدمون مبارک,اولین سالگرد عقدمون, نویسنده: بازدید: 139